- Відкриваємо капот
- Знімаємо високовольтні дроти
- Торцевою головкою на 10 відкручуємо три гвинти
- Тепер відкручуємо на кілька обертів пробку масляної горловини
- Знімаємо потім декоративну кришку двигуна
- По черзі викручуємо свічки за допомогою свічкового ключа на 16
- Акуратно виймайте високовольтні ковпачки, оскільки під час захоплення за дріт вони легко
виходять з ладу - Чорний нагар на свічках – ознака перезбагачення паливної суміші
- Червоний наліт на свічках – ознака перенасиченості палива свинцевими присадками
- За можливості використовуйте тільки оригінальні запчастини
- Щоб запобігти прикипанню свічок до голівки двигуна доцільно використовувати графітове мастило
- Необхідно нанести графіт на верхню половину різьби свічки, таким чином,
наступного разу свічки краще викручуються. Щоб уникнути потрапляння мастила в циліндри
наносьте тонкий шар графіту - Не докладайте надмірних зусиль, щоб не пошкодити різьбу